Tack fina Island, jag är snart tillbaka

Efter en intensiv, intressant vecka i Reykjavik konstaterar jag att det dröjt alldeles för länge med att komma tillbaka efter mitt första besök våren 2010. Utflykten i måndags fick mej att längta vandring, föreläsningarna har gett inspiration, vegosushin är fortfarande episkt god på Fish Market.

Min kursare Edda sa tidigare i veckan att varje islänning har en bok i magen. Jag har ännu ingen bok – och är ju heller inte islänning – men klurar på några blogginlägg om det jag sett, hört, upplevt, känt. Det kommer. På lördag väntar USA, med start i New York.

20130925_162345 20130923_184036 20130927_09272020130927_081056

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

