Symptom på kreativt underskott

Om jag i helgen kollade på det här klippet orimligt många gånger? Japp.

Om jag sen gjorde en spellista på Spotify med nästan alla låtar? Jo.

Om jag lyssnade på den spellistan när jag cyklade över Västerbron, utförde dramatiska trumsolon på styret och skrålade högt? Kanske. Det kan ha varit så att skrålet pågick även i andra delar av stan. Eventuellt.

Att jag dessutom började plocka ut stämmor får väl betraktas som symptom på ett kreativt underskott. Tänker att det går att rädda upp med jobb till viss del. Men behöver mer. Förslag mottages tacksamt.

________________________________________________________________

Det blev tyvärr lite för mycket jobb nu i maj för att jag skulle hålla ut under hela Blogg100-utmaningen. Sjukt tråkigt. För det har varit kul om än liiite kämpigt (men bara ibland) att få inspiration till inlägg. Trivs med skriveriet. Att formulera, klura, göra om, sätta ord på funderingar.
All heder åt de som började och framför allt till de som fortsatt.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Symptom på kreativt underskott

  1. Ping: Om min första ”riktiga” konsert | evalisawallin

Kommentera

